Utelek hela dagen!

Hej i Lördagen!
 
 
Lydia vaknade 6.30 idag o väckte resten, när jag kom ner satt dom  o kikade i album!

Sen har hela dagen spenderats ute :) Först fixade vi oss lördagssnygga!
 
Charlie i Nya röda Chinos och en Svart Lyle & Scott piké!
 
 
Nova i ärvda jeans efter Thea, Märke: Metoo, rosa bas topp fr H&M, och över det en stickad tröja efter... MIG!! Som min Moster stickat! (Satte på den på Lydia, Då sliter hon av sig den och säger "Va är det här för tjaffs") he he...
 
 
Lydia i Rutig klänning fr Zara Girls, och svarta fleecetighs!
 
Thea ville inte att jag skulle fota henne tyvärr! Men hon har jättefin klänning från Polarn och Pyret idag o pop rödrandiga strumpbyxor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0