Suchi, Hiss eller diss?

Fredag - Veckans bästa dag! Tjihoo!!
 
Har lovat att köpa hem massor med fredagsmys tills ikväll!
 
Så får det bli! En stor påse med lösgodis ska inhandlas! :-)

Jag ska även prova SUSHI för första gången idag.. Har aldrig ätit det, och tror inte det är min grej riktigt, då ja är mera för husmanskost.. men nu har dom på jobbet övertalat mig!
 
Ha ha jag vet ju inte ens hur man ska äta det! :) Hur beter man sig! Tips?
 
Jobbar till 14.30 och sen styr jag bilen mot Hedesunda :)
C håller på att tjata hål i huvet på mig om att han vill ha en Innebandyklubba - Fråga din pappa säger jag, men de verkar vara roligare att tjata på mig.. Så jag får väl be F om lite cash så ja kan köpa en klubba åt han!
 
Njut av Fredagen! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart du ska äta sushi! Hur gott som helst. Man vänjer sig snabbt med pinnarna :)

2013-02-01 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0