Smålego o hallon!

Host Host Host o krax här från Station! Men snart måste det väl vända..
Till och med F kom hem o frös, och hade världens Munsår och ont i någon halsmandel eller va de var!
 
Jag överraskade med Semlor efter maten!
 
 
Lydia var såå sugen i början och hade stora förhoppningar, men till hennes stora besvikelse så var det inte något för henne märkte hon rätt fort!
 
Blev jag o alla Kids ikväll, medan F är o kikar på Hockey!
 
 
De passade på att bygga med smålego medan jag plockade ihop kläder för Onsdagen!
Gillar Onsdagar - Då brukar jag piffa upp både mig och barnen lite extra!
 
Ha en fin Tisdagskväll! Jag ska mysa ner mig i soffan med lite hallon och Kiwi och invänta karln! Kanske han vill spela lite vändtia med mig :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, vändtia! Det var alldeles för längesen. I natt drömde jag förresten att du var i Göteborg och var ute och drack öl med mig. Tycker jag vi ska göra nångång! :)

Svar: :-) JA men de tycker jag verkligen vi ska göra. I sommar!! Så du får visa mig alla pärlor som finns! Skulle vara väldigt kul!! Hoppas allt är bra! - Å tänk va mycket kort vi spelade när vi var små ;) KRAM!
Amanda

2013-02-12 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0