Skattjakt på Station

Godmorgon Tisdag!
 
Svårväckta barn i morse, men vi kom i tid :) Huvudsaken det! Var lite glest med barn på skola och förskola.
Fick mig  nyss en liten smäll på näsan.. Jag parkerade på Åhléns igår, då F kom med bilen dit eftersom han lära åka iväg på jobb.. Och naturligtvis GLÖMMER Jag att dra kortet igen då jag ska hem...
 
Så parkeringskostnaden tickade på... Har tickat hela natten enligt Qpark, Förjävligt dåligt system det där, är ju så lätt att glömma. Men jag hade tur! Var en tillmötesgående dam när jag ringde, så hon kunde stoppa vid ett dygnskassa!
 
I eftermiddag ska vi ha "Skattjakt" Hemma :-) Jag har fixat med 4 små överraskningar och ska ut och gömma dom på gården, så ska dom få en karta och ut o leta efter skatten sen! Hoppas det blir uppskattat :) Något måste vi ju hitta på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0