SE UPP I BACKEN!

 
Jag och Thea tog en sparktur runt kvarteret, I bakrunden skymtas vårt hus!
En fantastisk dag! -4 grader, lite sol och massa ungar!
 
 
Charlie i Lekparken intill oss! Den s.k. "Mejerilekparken"
 
Thea - Min stora fina tjej i lekparken idag! :)
 
 
Minsta Stjärnan :) I fyra timmar var vi ute!
 
 
Gick över åkern till Arstuberget för att åka Pulka, madrass o tefat! HEJ VAD DET GÅR!!! Vilken fart!! Något hård snö, så de gjorde lite ont om man "krashade"
 
Sen gick vi hem för att spela bandy på gatan: Jag och Thea mot resten...
 
Fredde tog fram grillen och vi grillade korv o hamburgare och åt utomhus!
 
Nu leks det för fullt med Elsa och Linnea och jag ska passa på att svettas lite på bandet!
 
Ha en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0