Nätta skor! Inget för mig!

ONSDAG Idag! Det firar jag med Rekordmånga besökare på bloggen igen! Yiihaa! Jag verkar vara en väldigt spännande person ha ha!
 
Jag har börjat dagen i ett par Blöta brallor! Va KUL det är när man jobbar i stan, på ett kontor mitt på Stortorget och alla jobbarkompisar har så nätta fina skor varje dag, varierar ofta mellan olika stilar/färger.
Och när JAG ska försöka ta mig ut - Bara till BILEN, genom en hel polarexpedition! PULSA ut och sedan öppna bildörren och få 3 dm snö på stolen man ska sitta på! YES! Då är både byxor och skor blöta!
 
Så härdanefter fortsätter jag med mina täckbrallor och Stora Vinterstövlar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0