Host o Krax och härliga ungar!

Då är man risig igen då... Gått o vara halvrasslig en längre tid nu o imorse kändes de som pest o pina att gå ur sängen.. Ungarna (Charlie mest) har haft en fasligt dryg hosta som jag åkte på direkt, och inatt låg jag och hosta tamejfan hela natten tror jag...
 
Var in till Stan o testade stadslivet för en stund i lördags, Drog någon fin drink med bär o grejer, o stog o spana lite vid ett bord, sen hade jag gjort mitt! Är inte så mycket för sånt där, men nog var det roligt att komma ut och se lite folk!
 
Ikväll kommer alla kids igen! Som vi längtar!
 
 
Äntligen blir det liv och bus i huset!
 
 
Längtar så efter Er varje dag, varje timme varje minut Ni är ifrån mig! Det här är så nytt för mig, även om vi haft varannan vecka nu i över 1 års tid, och det funkar Bra! Peppar peppar! Så glad över att barnen fixar det så bra. Men jag har ju haft dom intill mig hela tiden, jag var hemma med dom dagligen och har haft svårt att lämna ifrån mig dom...
 
Snart är det sommar :) Så vi får leta fina stenar på stranden, ta härliga cykelturer och vara lediga och tillsammans mycket mera!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0