Fiskpinnar och Potatis!

Oj va fort veckan går, Både bra och dåligt tycker jag! Helgerna får gärna vara lite längre!
 
Hämtade hem alla goa Kids efter jobbet, åkte hem och som alltid har dom så mycket att berätta, visa vad dom pysslat ihop under dagen, frågor om allt möjligt! Så det tar en stund innan jag kommer igång med maten!
 
Blev en vanlig svenssonmiddag här idag!
 
Satte igång med potatis för att göra mos och fiskpinnar!
 
 
Blev enkelt men gott! Det går åt mycket mat i en sån här stor familj! 45 fiskpinnar fick jag lov att steka!
Vi gör av med 3 kilo potatis i veckan och 6 liter mjölk! Intressant va! :) Är ju bra om vi lyckas få matlåda ibland med.
 
Jag försöker att alla ska sitta och äta tillsammans här, men inte alltid det funkar! Ikväll kom Fredde hem från jobbet kl 19.30, då hade jag lagt alla 3 små.. Bara för att Thea ska få lite egentid uppe men samtidigt komma isäng i skaplig tid! Idag la hon sig kl 20,00 Ist för 21.15 som vanlig tid, Vi går alltid upp 06.15!
 
KramKram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0