Ett fång tulpaner!

Blev en smått stressig kväll här.. Kom hem från jobb o dagis och satte igång med Makaroner och Köttbullar!
Tur barnen gillar det!
Sen hann jag träna i 30 min innan de var dags att gå uppför Rångstabacken på kalas!
 
Fick en såå fin teckning av finaste Thea idag!
 
 
Det gjorde min dag! Det är så roligt att få allt som pysslas ihop på dagis och fritids, man kan inte spara allt, men mycket hamnar i en kartong där jag spar de som är lite extra :) Tack finaste Thea!! Älskar dig mer än du någonsin kan tro :-)
 
Mamma kom hit med Krispigt Härliga Tulpaner också! Underbart!!
 
 
Min favoritfärg!!
 
Å När jag hämtade minsta Hjärtat på Dagis såg hon  ut så här i ansiktet :)
 
 
Själv fick hon PLÅSTER av mig i Alla Hjärtans present, de vet jag går hem! Hon älskar Plåster!! + att hon skrivit sitt namn på förpackningen så ingen annan ska ta... Hon skriver alltid Lydia R också nuförtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0