Det bubblar ur dom...

Kom hem till ett ensamt hus ikväll!
Jag och Charlie var dom enda som åt kvällsis här, då Mina småhjärtan inte hade kommit hit ännu, o F blev tvungen att åka iväg på ytterligare jobb, o Nova totalvägrade Hedesunda idag tråkigt nog! Vet inte vad som flög i henne..
 

Men han är rätt gulligt sällskap den här fina pojken han med! :)
 
Sen fick man höra "HEJ MAMMA" i dörren från två kända röster, Underbar känsla! Sen satt Thea o Lydia (Mest L...) o pratade i över en timme om deras vecka o allt dom gjort! De bubblar ur dom!
 
 
Kvällsfika! Varm Nyponsoppa med mandelbiskvier! Massa ljus, prat och mys! Vi pratade om veckan! :-) Jag har försökt ta ledigt, men det gick tyvärr inte. Men tjejerna blir ju lediga ändå, vilket dom tycker är hur bra som helst. T o C ska börja på Friidrott på Onsdag, spännande! Sen ska vi hitta på mycket roligheter om eftermiddagarna!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen o invänta F som ännu är ute efter vägarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0