Oxfilé ikväll!

Då är äntligen hela familyn samlad igen och kärleken checkade in genom dörren! 
F har jobbat idag och jag o barnen har äventyrat på egen hand! 
Fika på tång blev det! Så mamma fick sy en grej åt mig! 

Sen åkte vi vidare till Ica o köpte vi bingolotter och must! - sen mot Gnk för C vela handla egna julklappar till Thea! 

Ikväll blir det oxfilé dagen till ära och en krämig potatisgratäng! 
Sen har jag härmat mina föräldrar och dukat med en varsin trisslott idag 😉 

Men om någon vinner ska jag ha vinsten 😉 
Nyss hällt upp ett stort glas vin och serverat kidsen med en liten förätts smörgås! De ska va gött o leva 😉 

Ha en trevlig "dan före doppare dan " 
Kram från oss i station! 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

God jul! hoppas ni hade en trevlig dag :D

2013-12-24 @ 23:17:54
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0