Ny vecka - Nya tag!

Hej Måndag och Nya veckan!
 
Vi ha nu fullspäckade helger nu till Janauri - Faktiskt en rätt bra känsla :) Det ska ju vara så!

Vi har ett kalas till att fira smått - Och det är Lydia som har NAMNSDAG imorgon :) Å namnsdagar firar vi alltid i Station!

Jag är nu även Klar med Julkorten som blev väldigt fina i år! Ska bli så kul att lägga dom på lådan - för att Önska nära - och kära en God jul!
 
Igår gick våran spishäll sönder - Jättekul så här lagom till jul! - Blev smått panik när tjejerna var hungriga och jag fick blackout hur man lagar mat utan en spis!
En spricka rätt igenom och som en explosion av delar! -
 
Så Lunchen idag spenderade jag med att titta på hällar och då passar man ju på att göra om totaly! :) - Jag vill ha en ny bänkskiva och det ska det bli!
Hällen ligger nu i bilen och det blev en induktionshäll denna gång, så nu får jag hem och kasta ut varenda kastrull där hemma :)
 
KramKram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0