Hemsk bilfärd till jobbet!

Men Tack Gode gud att man Lever säger jag - Trodde min sista tid var kommen efter denna Mardrömsresa in till Stan - Jag såg Inte ett Smack! Det var bara vitt vitt överallt och bilen kastades åt höger och vänster på grund av Stormen Sven!!
 
Jag åkte i god tid men hade behövt åkt en timme tidigare känns det som!
Men det är väl INGENTING mot för 15 år sen - Tänk att det är 15 hela år sedan nu - Snökaoset i Gävle!
 
 
Någon mycket snö efter Kungsgatan!
 
Helt otroligt vilket minne och att vi fick uppleva detta - Jag var då 14 år så minns det bra!
 
 
 
Folk promenerar i stora körfälten!
 
 
Inte ett spår av en bil!
 
Nu är min fika rast slut och jag ska köra på den sista dagen innan Helg! Tjihoo!
Helgen är fullbokad och det ska bli kul!
 
KramKram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0