Biotherm

Jag ska aldrig mer göra ett jävla pepparkaks skithus!!! Gick åt helvete med allt! - brände sönder två fingrar o har suttit o blåst med aloe Vera nu.. Brände en ring på bordet ... Huset gick mitt itu o allt blev fulare än fulast.. Kort o gott.. Aldrig mer!!!!!! 

Ikväll gör vi premiär med natt tandställning! 

Min stora tjej! Kommer bli såå fint om ett par år men ja tycker synd om henne just nu.. Hon kan inte prata o de stramar .. Blir lite konstigt i natt kanske.. 12 timmar / dag ska vi kämpa med denna nu! 

Idag har ja fyllt på mitt biotherm lager 😃 like it! Så härliga produkter ! 

Skulle köpa en ansiktskräm men de slutade med 10 andra grejer ha ha. 
Nu ska ja mysa ner mig med Fredde o Thea i soffan o titta på Ernst!!! 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hahaha! :) dagens bästa!

2013-12-06 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0