50.. 70..

Jag njöt av ett lugn här hemma... F somnade på soffan o ja satt med de sista paketen... Så hör jag ett mummel av: "50 , 50, 70, 50, 70..." Va säger du? - säger jag!

Jag räknar upp hastigheten Efter gamla E4.An 

Hjälp ma! Vilken Karl man har... Drömmer om hastigheter o kan vägarna utantill! 

Ikväll har jag och Thea strosat i Valbo helt själva medan lydia fick va hemma! Mysigt hade vi och Thea blir/är precis som mig!! - älskar att shoppa presenter! 

Sen kom vi hem o bytte av Viktor o Fredde som varit med kidsen .. Så åkte DOM till Valbo... Men - hem kom en Karl med axlarna i knävecken som tydligen glömt hur tråkigt det var att försöka handla! 

Jag är iaf klar nu och har fått fixat klart till Alla fyra kidsen + brorsans 4 kids o han själv som fyller år, o syster min o mina föräldrar! Pust!!!!! 

Sov gott! Ny natt på ingång!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0