Tack och Lov!

Jag är så Glad över att jag fotat mina barn från första stund!
 
Kameran är min bästa Vän och det finns väl inget roligare än att minnas till gamla kort!
Vi kan sitta i timmar här hemma och titta på kort! :)
 
Thea min lilla skatt! Tjejen som börjar bli stor.. Tänk va fort allt går!
 
 
Lilla Sötnosen innan Lydia fanns!
 
 
Thea redo för ett Sommarkalas!
 
Thea och Kusin Sara badar i baljan på vår gård!
 
Kusin Villemo och Thea smög iväg på ett eget Äventyr! :)
 
 
Thea och jag på Junibacken! Här var jag Gravid med Lydia som skulle födas till hösten, och jag hade även Glasögon! :)
 
Liten Thea leker med kompisarna Wilma, och Villemo!
 
Nu ska vi baka en Härlig Blåbärspaj till kvällsfika här hemma :)
 
På återseende!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Härliga bilder på sötisarna :)

2013-08-01 @ 22:20:18
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0