Svartvitt!

Härlig känsla - När man städat igenom hela huset, och gjort bara en massa nytta!
Skåpet i matrummet har fått sig en städning, där var de tajkons med både album, spel, pussel och finaste glasen!
Nu är det ordning och reda där :)
 
Redo för HELG!! Åh vad jag ser fram emot helgen nu :-)
 
 
Underbar Bild som jag fotade på min syster och Lilla My, när vi firade Faster Anna i helgen!
 
 
Lydia och Villemo tar sig en titt på Nyaste Tremänningen - My!
 
 
Tre Goa karlar! - Kusin Magnus, Min pappa, och Min Kärlek!
 
Idag fyller Sötfian WILMA 4 år! Hipp Hipp Hurra!! Lydia har förbjudit mig att gå dit med paketen tills hon kommer hem :) - Så på Söndag kommer vi med stora paket till dig Wilma!
 
Kram Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0