Härlig Fredag!

Det är FREDAG - och Ingen är Lyckligare än jag! - För jag Älskar fredagar :) Ännu mera nu efter semestern och allt.
 
Kastar in en härlig Nostalgi bild :) - Det är från en SkidskolaArstuberget, med våran fina Station i bakrunden!
Känner ni igen någon?
 
 
Idag har jag lite att uträtta på Lunchen!
Fixa present till min fina mamma som fyller år snart,
Köpa en Jameson, (Blev så sugen att göra mig en Irish i helgen!)
Köpa fina snittblommor på torget! (Städade igår så nu vill jag ha fint på borden!)
Sätta in pengar på banken (Så att jag kan köpa upp dom med kortet he he)
Sen fixa en hemlig grejj!
 
Ha en Härlig dag! :) Njut lite av härlig höst sol!

Kommentarer
Postat av: Pia Nygren

Tjejen 5:e från höger tror jag är Susanne Åslund (Lindholm).

2013-09-05 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0