Violer

Godförmiddag!
 
Solen skiner in på kontoret och det ser fint ut, dock blåser det stormvindar idag!
Jag tänkte köpa hem några fler penséer idag och fortsätta göra fint hemma!
 
 
Jag har alltid svårt att bestämma mig för färg när jag ska köpa! Men det blir nästan alltid åt det blålila hållet, jag tycker passar fint till vårat hus!
 
Charlie och Thea ska på Friidrott ikväll, första träningen utomhus! Lydia o Fredde ska hjälpa mig på gården, vi ska försöka få upp studsmattan också men vi är inte överens om vad den ska stå än, för jag tycker den är så ful så ja vill helst gömma den :)
 
SNART DAGS FÖR BARNLOPPISEN!! HOPPAS NI ALLA KOMMER OCH HANDLAR PÅ LÖRDAG! Det kommer finnas så mycket fint! ALLA Som är Mormor och Farmor ska också komma tycker jag!! FULLT ÖS kl 10.00, och lite lugnare kl 11.45 för de som vill handla i lugn och ro!
 
KRAMKRAMKRAM! från mig denna soliga favoritonsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0