Hamstern!

Hej Måndag!
 
Ny vecka - Och en kort sådan vilket känns riktigt bra!
 
Igår var det premiär för Lydia och Charlie med fotbollen igen, var lite rörigt med måånga barn men dom kanske delar upp det lite sen hoppas jag! L och C som spelat även förra säsongen vill köra lite matcher dom också.
 
I Lördags städade jag ur hela vårat garage, herrejösses vilket jobb! hade så mkt skit där sen flytten och flytt fr Freddes garage i Mårtsbo. Jag höll på i flera timmar och kastade en massa i smyg som Hamstern jag lever med spart på... Han är expert på att samla på sig skit!!
 
Eftersom jag var så duktig o snäll så skulle han köpa hem penséer till mig på hemvägen fr stan.. Och han ringde och frågade vilken färg jag vela ha.. "Köp bara mörklila" sa jag väldigt tydligt... Och Hem kommer han med KNALLGULA penséer vilket jag hatar! Och det Vet han... Är det något jag inte tycker om är det Gula blommor! 
Kommer inte plantera dom så ja har ställt dom bakom garaget så länge! - Vill jag ha lila ska jag ha lila!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0