Haklapp!

Hej Hopp!
 
Nej - Jag har inte gått i ide, jag har bara tagit en paus! Skönt ibland att göra det också när man ändå känner att man inte har något vettigt att komma med!
 
Vi har haft en hälig start på Veckan. . Jobbat på och Njutit av soliga vårkvällar! tagit promenader och laddat med Ny energi!
 
Vet ni vad jag köpte igår! En HAKLAPP! :)
 
Jag är svag för bebissaker, älskar allt gullepluttiga och strosar alltid en sväng på bebisavd när jag shoppar!
Och - Nej! Jag ska inte få en till.. Men jag kunde inte hålla mig denna gång! Kanske får man besök av någon liten plutt någon gång som kan låna denna!
 
 
Sitter på jobbet och inväntar en utbildning med en kommunikatör som jag ska hålla i! Har nyss proppat i mig Treo (huvudvärk som alltid..) samt Echinaforce och vitaminer! Känner en värkande hes hals! Vill absolut inte bli sjuk nu när vi ska åka bort!
 
Ha en fin Torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0