Soligt men Kyligt!

Ramlade in på kontoret tidigt idag - En solig men något Kylig torsdag väntar! Lunch inplanerad med Malin idag, det ser jag fram emot!
 
Satt igårkväll och klistrade in kort igen, varje månad beställer jag ju foton för att göra familjealbum! Tjejerna älskar det, och jag tycker det är ett fint minne! Fick hem 120 semesterbilder. Ska köpa nytt album idag!
 
Nu har jag beställt annons också till Gefle dagblad samt Arbetarbladet om vår stora LOPPIS!
Den kommer införas i tidningen fredagen innan, så hoppas många köpsugna ser den! Som vanligt kommer det bli MÅNGA säljare och mkt fint som ska slumpas iväg! Väl värt ett besök!
 
Så 22/9 kl 10 - 12 på Kommunalhuset!!!
 - SKRIV UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0