Mc Kinley to sale my friends

Igår lagade jag min absoluta favorit vardagsmat!
 
Stekt Saltsill med potatis, vitsås och rödbetor o Massor av lök! MUMS!
 
 
Sen på kvällen dök brorsan upp med Älgkött! KANON!! Åh va glad jag blev, det går ju åt så mkt när man lagar en hel del mat! Fick en stor härlig kokbit också, så snart får det bli pepparrotskött hos oss!
Ikväll blir det Älgfärsbiffar o potatis
 
 
Någon intresserad av ett MC KINLEY Vintersett i storlek 140 ?
Använt av Thea 1 vinter, men tyvärr har ju min slarvtjej lyckats få partier av gröna fläckar på kläderna som inte går bort! Så jag tänkte någon kanske vill ha det som extra, 50 kr
 
Ha en fin ONSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0