Lekisavslutning med hatt!

Det var tungt att lämna barnen i morse, Gillar inte alls dom här måndagarna...
 
Fokus på jobb hela veckan och en hel del andra grejer som ska fixas! + att det är Inlämning nu på Torsdag till Loppisen! Så då blir de fullt upp den kvällen!
 
LÖRDAG är det dags för Loppisenkommunalhuset! Det ska bli så roligt, Många säljare blir det och blandad försäljning när den är som bäst! Nu hoppas vi på MASSA besökare! Ni som aldrig varit där - ÅK DIT!
 
Min syster ska vara med också och sälja Sååå mycket fina kläder, hade jag haft samma storlek hade jag köpt alltihop!
 
Ha en fin Måndag - Trots det dystra vädret!
 
 
Avslutar med denna roliga bild på Jeanette, MIG, och Johanna från våran Lekis avslutning!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag ser ut som en liten stoppad korv i den där klänningen. Men vi var söta <3 Gillar särskilt Johannas tofs! :)

2012-09-17 @ 17:02:02
Postat av: Johanna

Så söta :) ja Jeanette,förstår inte varför jag skulle envisas med tofsen haha

2012-09-19 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0