Klubbkortet!

Hej!
 
Imorse var de full fräs hemma! Märks att man har döttrar som börjar bli stora...
Jag hade fått order från jobbet att vi ska va rejält uppklädda idag, frisyr, klänning o hela kittet! Så man var ju litet smått yr imorse av att rafsa ihop något...
Thea hakade på o skulle ju OCKSÅ fixa sig, parfym, frisyr o vete tusan hur hon greja, o så LÅSER hon in sig på toan, o jag står utanför o bankar!
 
Jag köpte KLUBBKORTET igår, massor med rabatt checkar över GÄVLE, för att sponsra någon idrottsklubb.. O eftersom jag är den mest Lättaste människa att sälja till så köpte ja ju naturligtvis!
 
 
Å så GLÖMMER JAG DET HEMMA! Då blir man ju less.. Hade tänkt utnyttja någon lunch kupong idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0