Droppställning!

Min karl är sjuk! Och Nej, han har Inte bara ont i halsen ... Han är Sjuk! Riktigt Sjuk...
 
Han har Nästan 37.6 !!! i feber nu... Det är extremt vad han fryser, han huttrar, han går krokryggad och tar sig knappt till matbordet! Visst är det hemskt!
 
Jag har fått serva med Bafucin och tagit tempen i Örat med ett litet pip, precis som på barnen!
 
Helst skulle han vilja en Ambulans!! Omgående.. Helst en droppställning och ett bäcken under arslet ifall han blir nödig...
 
Han parkerade sig i Theas säng och bad med svag pipig stämma att han ville ha en stor varm filt...
 
Sen muttrade han vidare som Karlsson på Taket att han inte vela ta TVÅ alvedon när jag sa att "man kan ju faktiskt göra något åt det..."
 
Nej! Nu tar jag mina friska ben och går ut och rör lite på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0