Anton o Liam!

Vi var och hälsade på Camilla och Pojkarna igår!
Hade en mysig lekstund med gott fika, tjejerna hoppade studsmatta o var alldeles fashinerad över Antom o Liam som spexade för dom!
 
 
Jonas var och jagade så Camilla var ensam med grabbarna, jag fick tillbaka känslan över hur det var när jag var ensam med två små barn varannan vecka i 6 års tid, vilket kaos det var ibland!
Det är ju inte lätt alla gånger, jag bet ihop, o bet ihop, vilket var helt fel! För till slut bränner man sönder sig själv sakta men säkert och vågar inte erkänna att man tycker de är jobbigt. Man vill vara den där super morsan som har full koll! Men jag är SÅ glad över att mina tjejer fick en sån lyxtid hemma! Det är värt alltihop!
 
På eftermiddan var vi på ÖPPET HUS vid Brandstation och kikade på brandbilar, fikade, gick tipspromenad m.m. Sen fick vi även se hur det går till vi den olycka då dom måste klippa sönder taket på bilen!
Synd bara att inte fler barnfamiljer i byn tog sig en tur dit! Dåligt med folk, men väldigt fint ordnat!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi var där kl 13 och åkte när vi kollat runt i alla bilar, gått tipspromenad och fikat ;) vi han åka precis före dem började med bilen tydligen. synd de, men orkade inte vara där ända till 4 :) var de spännande att se? :)

2012-09-17 @ 19:05:16
URL: http://niinajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0