Sommardäck Wiiiiie ...

Godmorgon!
 
Kom in på kontoret tidigt i morse och började jobba lite tidigare än vanligt, tjejerna sov hos mormor inatt!
Nu har dom ett härligt lov att se fram emot i veckan!
 
Själv sitter jag  o klurar på HUR jag ska ta mig hem på bästa / säkrast sett idag! Mycket snö väntas i Gävleborg, och jag åkte ju naturligtvis med sommardäck imorse.
 
Har inte så mycket planerat i veckan ännu - Förutom att min pappa fyller år, samt 2 kompisar som fyller år, + att vi ska försöka klämma in lite storhandling av Mat!
 
Måste försöka hitta vinterkläder åt Thea idag också, tänkte utnyttja stadiums Rabatt sista dagen!
 
Njut av en stormig snöig Måndag!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0