En bra chef

Jag satt här o blev lite imponerad över mig själv över hur bra det går det här med hålla ordning på 4 barn...
Visst.. de är mest 2 ja håller koll på, men såklart så händer de att ja tar hand om alla 4 ibland.
 
Nattningen går som en dans :-) Å de är ja tacksam för...
 
 
Man känner sig lite som en chef! Viktigt att vara en Bra chef!
 
En bra chef - Det tror jag min pappa är! Han är en förebild...
Rak på sak, enkel, vettig, klok, bestämd,... En jävel på att få ordning på de mesta. .. Ibland tycker jag han är för involverad, för rätt fram, MEN! Han är bra!
 
 
Mina föräldrar!
 
Avslutar med en bild på min boss  :-)
 
 
Tagga Tagga hejja hejja... han vill att det ska gå bra för mej han :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0