Min dag!

Välkommen Torsdag!
 
Min dag består av jobb, men ikväll kommer mina Hjärtan! :) Längtar efter dom nu! Får se om dom får sova på Tång ikväll eller hur vi gör, blir ju en jobbdag för mig öven imorgon å då är ja borta 6.45 - 17.30
 
I Helgen är det även Första Advent! Mysigaste tiden på hela året och jag LÄNGTAR :)
Får se om vi kommer ställa fram några stakar och stjärnor, eller om vi väntar, blir ju en liten annorlunda tid inför jul i år!
 
Min Lunchshopping ska idag bestå av:
 
Årets Glögg från Blossa - Ingefära! Ska bli kul att prova!
Lunchmat - Troligen fr coop 9.an, helt Okej till bra pris
Sen ska jag även glutta efter en julklänning,
samt en del julklappar, som måste inhandlas snarast!
 
Ha en trevlig torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0