En hel del galenskap o lite tok!

Å vilken söndagsångest jag fick igår när kvällen kom,
Haft en helt underbar långhelg! Njutit varje sekund... Älskar lediga dagar!

Hunnit med en fin båttur också och ätit och druckit gott hela tiden!



Puss på dig finaste Fredde!



Skål på dig min fina vän!



Lite galenskap hann vi ju också med! Fredde fastna naturligtvis o Peter försöker dra loss han! :-)

Har väl aldrig skrattat så mycket tror jag!

Köpt lite smått o gått till barnen, storstädat lägenheten och hunnit med stora steg i livets gång!

Nu barnvecka! Vi ska på musikal på Ön på Onsdag o lyssna på Thea, hoppas vädret är med oss så att vi kan ha med oss picknick o mysa lite!

Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Musikalen är på torsdag :)

2012-05-21 @ 13:41:39
Postat av: Amanda

haha åh tack, bra koll man har - Som vaanligt!

2012-05-21 @ 13:53:53
Postat av: Annelie...

Ja vilken rolig resa det blev för oss!!!! Massa skratt och tok som vanligt, och solen sken på oss som aldrig förr!!!! :) Jag bara undrar... NÄR ÅKER VI IGEN???? Kram!!!!!

2012-05-22 @ 08:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0