Boulongerskogen

Haft en helt underbar Lördag med mina Hjärtan....

Åkte till Stan o shoppade lite o strosade runt... Fredde hade spenderarbyxorna på sig tror jag... Han var verkligen Herr Generös! Köpte parfym till Thea o kläder till mig! :D Såg även att han hade smygit med sig en påse från GANT butiken... Mors dag imorgon ;)

Vi åt jättegott på O´learys, o sen tog vi bilen till Boulongern o där gick vi runt o tittade på världens finaste Natur!



Mannen i mitt liv



Viktigt att ha barnasinnet kvar :-)



Dom jag tycker om mest av allt!







Avslutade kvällen hos mamma och pappa på Tång! Barnen spelade "tennis" i flera timmar, o vi hade tur att komma precis när grillen var tänd!



Kom hem runt 22 o då hoppade halva skaran i säng medan halvan satt ute o ritade! Nu ska vi kika vem som vinner på Eurovision! Spännande :-)

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0