Omständigt till tusen!

ONSDAG!

Veckans dag då allt vänder till det positiva :-) Jag åkte buss i morse igen, hade tur att mamma kunde hjälpa mig och skjutsa iväg tjejerna, skulle omöjligt ha hunnit cykla med dom...
Lydia är SÅ omständig varje morgon!

"jag ska bara, jag ska bara" och "Jag vägrar ha den koftan"
"mamma jeansen spänner i magen" "Du lova att jag skulle få ett kex"
"Jag vill inte ha flätor" "De känns som en sticka i foten"
"Jag ska bara välja en docka som ska med också"


Så där håller hon på... tills jag får en smått stresspanik o utbrister NU LÄR VI GÅÅÅÅ!!!!!

Köpte hem Nya tennis skor till tjejerna igår! Thea blev helnöjd, medan Lydia hittade 11 fel på dom, så nu har jag dom med mig till stan igen för Byte! *GAHH!!*

Njut av en Fin onsdag i solen, det ska jag göra! Med lunch på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0