Frukost på Mc Donalds! Där satt den!

Att jag inte kommit på det förr!!
 
Mina snabba "en kopp kaffe på Pressis" innan jobbet har nu idag bytts ut!
 
Om jag går 25 meter till, så har vi ju Mc Donald! HALVA PRISET mot pressis...
 
Att jag inte tänkt det förr..
 
Så nu tog jag en liten onyttig toast till också!
 
Kaffet var gott och jag känner mig pigg och Glad! :) Skjutsade en ivrid Lydia på cykeln till dagis imorse! Dom skulle fira Midsommar, dansa runt stång och äta chokladbollar idag!
 
Imorgon är det vår tur - Hela familjen! Jag har förberett med kläder, badkläder, inköp av mat, extrakläder, hårspännen, dryck o allt som ska med till stugan! Kul ska vi ha iallafall, Tipspromenaden är klar och vinsterna är inköpa! :o)
 
Ikväll ska vi ut och plocka blommor och förbereda med maten - Barnen ska duschas!
 
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej.

Är du, eller var du ett Johan Palm fan?
Dags att återvända i så fall?

Min blogg är kanske den enda Johan-fans blogg som lever kvar än idag.

http://thepalmzzz.blogg.se

Trevlig midsommar!

2012-06-21 @ 21:51:38
URL: http://thepalmzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0