Nu blir det roligt!!

 
Det F U N K A R! ! ! Tjooo, jag som vägrade skriva om de inte gick med bilder!
Ni har missat mycket ;)
 
Märks att det är sommarlov! T o C ramlade in här kl 21.30 ikväll :) Har varit hos kompisar hela dan o cyklade inte hem förrän nu! N somnar som vanligt tidigt, F tog sig en tur ut och fiskade och jag och L kollade på tv och åt glass!
 
Har en fantastisk semester iallafall... Hunnit med såå mkt! Ute o åkt massor, Stockholm en kväll, Göteborg och hälsat på BÄSTA Jeanette som jag tycker så mycket om... Varit ner till Varberg och fått en nostalgi upplevelse, där sov vi för övrigt i bilen utanför en ICA affär ha ha.. Jag hade ont i varenda kroppsdel när jag vaknade!
Vi har även bott på ett otroligt fint hotell i Lidköping... Kanonfin stad! Ätit grymt god mat på Piren i Jönköping...
Tok shoppat i Ullared så Fredde klia sig i huve 118 gånger o vela åka hem hiii hiii!!!
Fiskat massor vid stugan, varit i Vimmerby och massa mer!
Ska försöka göra ett bild rejs här strax! :) O visa lite... smått och gått!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja! Nu blir det bilder igen! :) tycker om dig med <3

2012-07-20 @ 08:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0