Regler!

Jag har insett att Regler och Rutiner är bra!

Hur olika man har det i familjer egentligen... :) Exempel är jag stenhård på Vatten eller Mjölk till maten för barnen, medan jag ser att vissa tycker de är Ok med saft mitt i veckan...

Hemma hos mig får Inga barn varken somna eller sova i Min säng... Barn ska lära sig sova själva och även somna själva, vilket jag kört hårt med sen start!

Sallad är ett måste till maten every day :-) Man måste smaka....

Har blivit strängare med att dom måste städa sina rum varje kväll efter att dom lekt färdigt annars blir det ingen tv...

Klä på sig ytterkläder gör man själv... Inge curling där heller även om 4 åringen ibland sätter emot!

Ja, de finns en del... :)

Ha ha va sträng jag låter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0