Hjärta Er !



Mina Hjärtan Önskar Gott nytt år!

Vilken morgon det blev idag!

Vaknar i panik 06.50 (SOVIT ÖVER!!) Hoppar ur sängen o raffsar åt mig nå gamla kläder... Borstar tänderna o skakar liv i ungarna! Som TUR var så var dom samarbetsvilliga o snälla...

Får på dom kläder o går ut till bilen, - TOM TANK! Får börja med att åka ner "till Harald" o Tanka...

Gasar vidare mot Dagis, Kommer in där svettig o rufsig! Möter en för mig okänd människa som säger "Du vet att det är stängt idag va..."

STÄNGT?! Nej de har jag missat! Traskar ut i bilen igen, ringer min mamma som får hjälpa till och ta Lydia idag, vidare mot Fritids o lämna Thea... Upp på Tång med Lydia...

Äntligen på väg!

Lyckas hitta parkering o springer i vanlig ordning över gammelbron, Känner hur ja börjar svettas o känner hur otroligt ful jag känner mig! Skuttar in på Pressbyrån o köper en MINI LITEN Yoghurt för ja ska få något i mig, 27 KR (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) - Ångrar det köpet direkt...

Kommer in på kontoret 07.59 (tur! För de är Jag som har nyckel o släpper in de övriga)

Tar av mig jackan o smyger in på toan! TANDKRÄM runt hela käften, håret åt alla håll, o märker att Trosorna sitter ut och in!!!

Hoppas Ni har en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, oj vilken morgon. Men bra jobbat att du hann i tid!

2012-01-03 @ 12:36:23
Postat av: Anna

oj oj!! :) Skönt att pusta ut på jobbet efter den där morgonen! ;)

2012-01-03 @ 17:42:51
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0