Hål i Tungan? BLÄÄ!!!

Men Herregud va Snuskit Äckligt!!!

Såg någon på stan idag när jag skulle köpa mat som hade Hål i tungan, trodde jag skulle Spy!
Vidrigaste jag sett!

1. Måste vara ofräscht...
2. Lite Trash varning
3. Ser inge seriöst ut!



Snacka om att dömma folk :) jag vet!! Men jag kunde inte låta bli... Man måste ju ångra sig, tungan lär ju bli förstörd för livet! Nej, hål i öronen - sen får det räcka :) OJJ! Föresten.. Undra om inte min kusin har de! Sorry Betty :)

Nu sitter jag och har nedräkning! Full fart mot Helgen! ! ! Ska bli grymt skönt att sova ut på Morgonen! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk då dom som har det mellan benen.........

2012-01-29 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0