Lucia

 
Lucia idag - En av årets mysigaste dagar! Och en stor dag för många små - som får vara med i Luciatåg idag.
På jobbet tänkte vi äta Lussebullar idag!
 
Vi fortsätter med flytten vi, tar lite i taget och försöker få så mkt ordning vi bara kan med en gång, så det inte ska bli kaos. Jag måste försöka åka och köpa taklampor.. Hade 6 st i lägenheten, och behöver minst 10 i huset.
 
Sen är jag i valet och kvalet med soffan - Fick mig en liten tankeställare igår, Min soffa passar ju inte alls in egentligen - helt fel stil och storlek, men jag har tyckt om den! Så det får nog bli ett soffköp här framöver också, tänkt mig ett par Howard soffor. Sen vill jag ha hyllor - flera stycken! Och de tänkte jag rita upp mallar på och be F göra, om han nu tar på sig det uppdraget.
 
 
20 - grader idag! BURR!
 
Ha en underbar Lucia dag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka sötnosar! <3

2012-12-14 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0