12-12-12

Godmorgon!
 
12-12-12 och ikväll går första flytt lasset! Men självklart en paus mellan 20-21 då det är Bonde Söker Fru hi hi.
 
Igår stannade vi kvar i stan för att handla klart julklapparna, eller rättare sagt jag skulle hjälpa F att handla, men guuud vilken tråkig människa att ha med sig i affärer! han hittade Ingenting! Noll fantasi och tålamod som ett litet barn...
Så de får nog bli så att jag får handla på luncherna på stan.
 
Imorse åkte jag Buss! Å de har jag alltid tyckt kännts "lyxigt" mot för vad många andra säger. Men jag gillar det! Jag läser alltid morgontidningen o hinner vakna till liv, samt att ma får skjuts ända till jobbet och slipper parkering!
Imorse var det dock lite drygare.. Stog ute o väntade i 15 minuter på bussen, sen visade det sig att de satt en totalt opålitlig chaufför bakom ratten.. Han bromsade, gasade, bromsade, gasade osv, o körde i 30 ena sekunden o stannade o startade om andra sekunden. . .

 Ha en Härlig Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0