Välkommen Kaos veckan!

Då var det allvar igen!
 
Ny vecka - Nya tag! Å den börjar alltid i samma kaos för mig! Fick hem två små barn som tydligen fått ha sina egna regler en hel vecka - Fått varit uppe halva nätter lät det som! Så det var inte lätt att få dom i säng och förklara att Vi ska upp 06.00 dagen efter!
 
Det var inte lätt att få liv i dom i morse, Å ännu mindre poppis när vi skulle gå /cykla till skolan - Blött o kallt! O väl framme ser jag att Lydia är utan strumpor! Eftersom att någon tagit dom som jag lagt på hennes hylla så fick jag TOKcykla hem o hämta ett par!
 
Missar bussen men hann cykla ikapp den så den stannade! PUH! Äntligen på kontoret!
 
Igår firade vi Bästa mamma som fyllde år! Fick massa god mat och fika! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0