KLÄDBYTARDAG Igen!

Då var det dags igen då :-)
 
Lördagen den 22 september kl 10-12 på Kommunalhuset i Hedesunda!
 
Anmäl dig som säljare och få massor av sålt! Eller Kom och Fynda massor av fint :-)
Det finns barnkläder, damkläder, sportartiklar, böcker, filmer, och massor av mer!
 
 
 
Här är bild på När finaste Jeanette hälsade på oss i helgen! Längtar tills hon kommer nästa gång!! En rolig grej.. Lydia tror att glassen Cornetto heter Jeanetto, så när hon ska köpa glass då är det "Jag vill ha en JeanettoJordgubb"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, söt-Lydia! Och själv ville jag äta "amandagryn" när jag var liten (=mannagrynsgröt). Kram!

2012-09-01 @ 11:29:40
Postat av: Jeanette

Haha, söt-Lydia! Själv ville jag äta "amandagryn" när jag var liten (=mannagrynsgröt) Kram!

2012-09-01 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0