Intresse för att öppna butiken!

 
Här är vi på väg hem i bilen efter att vi har grattat Freddes mamma som fyllde 50 år! Vi fortsatte ut till valbo och blev kvar där till 3 på natten! - En aning seg dagen efter!
 
 
Ett par moccaskor finns kvar! - Storlek 38 Ord pris 699 kr Säljer nu dessa för 300 kr!
 
Jag funderar på att ha lite lördagsöppet i butiken igen! Kan det vara av intresse? Det är lite huller om buller där nu och jag behöver göra lite fint där, men det vore så roligt! Att öppna upp igen och få träffa Er alla!
OM Jag öppnar upp och Rear ut ALLT, skulle det finnas ett intresse? Finns en chans att jag har öppet redan på Lördag!
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0