Brinner i arslet!

 
Jag blir så stolt över mig själv när jag verkligen struntar i tv.n o ger mig ut istället! Igår blev det en runda medan Lydia cyklade.
 
Men idag är de ju Fredag!! Ska lägga i en högre växel på jobbet nu  och göra bra ifrån mig så man kan gå hem och ta helg med gott samvete! ;)
 
Men - Va less jag blir på hundägare som låter hundarna springa lösa - För mig är en hund de hemskaste tama djuret som jag skulle kunna möta - Finns folk som verkligen Är hundrädd! Även om själva hundägaren påstår att deras hund är ju "SNÄLLAST I VÄÄÄRLDEN" Så kanske jag iaf tycker att den luktar illa, är ful, och ser fruktansvärt farlig ut med sina huggtänder!
 
Undantag för Tito - Han gillar jag!
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Oj! Kanske ska börja koppla Freja så du inte hatar mig med :/
Jag har henne nästan alltid lös på promenader

2012-08-10 @ 09:19:03
Postat av: Amanda

ha ha nej hatar har jag inte skrivit! Å freja är också ett undandag, henne glömde jag :) Menar mest hundägare man inte känner!! Då känner jag ju inte hunden heller. å då är dom läskiga!

2012-08-10 @ 09:23:16
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: Amanda

ha ha nej hatar har jag inte skrivit! Å freja är också ett undandag, henne glömde jag :) Menar mest hundägare man inte känner!! Då känner jag ju inte hunden heller. å då är dom läskiga!

2012-08-10 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0