Torra gamla makaroner!

Jag tror jag har börjat gilla Hockey! :) De va ju riktigt FRÄNT Igår.. Trivdes finfint där uppe i restaurangen jag, med ett glas vin o massa tokglada människor runt sig.
Jag vill gå igen! ! ! ! (Hoppas pappa läser det....)



Men nu lär jag ta tag i mitt stora bil projekt! Det underlättar med bil, om jag ska hämta barnen efter jobbet.. Blir lite krångligare med buss, även om det går!


Nä nu är jag Seg känner jag! Blev för mycket galej igår för att vara torsdag!
Tänkte ta mig en lov in på 9.an i lunchtid.. Mina Torra gamla makaroner är inte så lockande när de bara var JAG som hade matlåda idag - SÅ makaronerna får smyga ner i kompostpåsen! ! !

KALAS hos Vendela ikväll som fyllde 2 år igår! Ska bli trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0