Majblommor!

Packat upp allt inför försäljningen imorgon, Tur man har sina små Goa tjejer, som hjälper mig så mycket!
Vi ska ha en mysig helg, men synd på vädret!
Thea är så duktig med sina majblommor... "Mamma jag älskar att sälja" - Ja hon brås ju på mig, att sälja är de roligaste jag vet!
Någon som vill köpa en majblomma av Thea?

Lite orolig för lydias tand operation... Hon kommer få så starka mediciner så jag måste hålla vak varje timme på natten efter. + Att hon kommer tappa all balans så ja får bära henne resten av dagen :/
Hon fick så ont igår och svällde upp... Jag kanske ska fråga någon som kan vara med mig där... Vill helst inte sitta ensam med henne, tycker det är otäckt!

Lita aldrig på någon - O ta bort dom från livet - Så blir nog allt mycket bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0