Karius och Baktus!

kl 8.50 på Lördag morgon ska jag o lillgumman masa oss till Tandläkarn!

Stackars Lydia har ärvt MINA tänder... För inte så länge sen hade hon 2 hål i tänderna...

För en vecka sedan upptäckte jag en svart rätt stor PRICK i en bakre tand - HÅL! Igen!! Tänkte jag...

Visade sig att hon lyckats fått TRE NYA Hål på så kort tid...



Så nu är det total sockerförbud hemma! Har informerat familj o släkt också... Ist för fika blir det smörgåsrån och ist för godis blir det en glass på lördagen eller fruktsallad.
Vi har sagt att hon är allergisk mot socker...

Så vi får se hur de går på lördag! Att laga så många och så stora hål... Tar väl med oss Nova kanske så hon får visa sig duktig inför någon! Sen tänkte jag att hon ska få välja en valfri leksak om hon är duktig där också!

Mig fick dom ju knappt ur bilen när jag var liten, så fort vi stannade på parkeringen höll jag fast det hårdaste jag kunde i bildörren... :-)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0