Engla och Lydia <3

Beslutsångest!

Ska nog köpa mig ett par Nya shoes.. Fick ett par SKITSNYGGA av mamma när jag fyllde, men de är lite mera Jobb / party skor! Dom är lite högre! Nu funderar jag på att även köpa nå slappskor!



Denna gillar jag tokmycket! Billig också... 399 kr!



Sen så faller man ju lätt in på dessa! O rött är ju bara så JAG!

Men jag har 2 par Novita som jag också Älskar! Tål att tänkas på!

Host host snor snor, blir bara sämre i de här skiten känner jag... Jag som hade stora planer för en kvällspromenad, verkar inte bli nåt de...

SÅ Glad idag för att Lydia följde med sin Bästa Kompis ENGLA hem!! Hon har haft det lite kämpigt våran lilla dam, med separationen... Så det har inte gått nå vidare med att varken vara borta hos någon eller leka utan mig...
Men Idag så gick det jättebra! Då värmer det lite extra i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var hittar man dom beigefärgade skorna? Kram Hanna J

2012-04-16 @ 13:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0