Ziperall mys !

Godkväll!

För första gången i mitt liv (okej... ja ljög..) men Nästan.. Så har jag läst IKEA katalogen!

Ikea är ingenting jag gillar egentligen.. känns mest opersonligt! Men visst finns det mycket fint, handlar inte om det! Jag är ute efter lite smått och gott nu så som Badrums skåp och grejer! Lite sugen på serien "Flåren" Vad tror Ni?



Jag sitter som en "Teletubbies" i soffan nu i min Svarta Ziperall! Den är ju Störtskön! Men man får ju hoppas ingen ser mig =)

Imorgon är det FREDAG igen :-) Jag och mina Älsklingar ska ha Fredagsmys med Film och godis har vi bestämt! Då kommer det gå mycket bättre på jobbet, när man har något att se fram emot när man kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0