Slut som Människa!

Behöver jag Nämna att jag är lite smått trött? :)

Jag ska nog tagga ner några varv nu, det är För mycket nu! Och den här helgen har bara flygit fram! I fredags jobbade jag på kontoret till 17 tiden sen var det bara att gasa hem för att förbereda inför klädbytardagen!
Så idag har det snurrat siffror och bokstäver i mitt huve! Men Jag HOPPAS och tror att det var en drös nöjda säljare som lämnade Kommunalhuset idag!?

Det är Väldigt mycket jobb som läggs ner, med annonsering / hyra av lokal / bilturer och bensin / TID / energi / affischering / Telefonsamtal / Bokningar och STÄDNING efteråt! Jag vill bara säga Tack till alla ni som förstår det, och som är tacksamma över att det anordnas!


Nu ska jag "Landa" i min Ziperall! Och bege mig mot Skönaste sängen!


Kommentarer
Postat av: Linn

Du/ni är grymma! Tack!

2011-09-25 @ 23:50:48
Postat av: Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Underbart att ni gör det jobb ni gör inför dena dag :) tacksam för det!

2011-09-26 @ 08:15:46
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0